Vistas de página en total

miércoles, 23 de mayo de 2012

Asturies ye’l territoriu onde más siguimientu tuvo la fuelga convocada na educación pública

El paru convocáu esti martes en toles etapes de la enseñanza pública, dende Infantil a la universidá, tuvo un siguimientu superior al 80 por cientu n’Asturies, según los sindicatos. El Gobiernu estatal sitúa’l paru nun 40 por cientu.
Estos datos convierten a Asturies, xunto con Aragón y Navarra, nel país onde más siguimientu tuvo la xornada de fuelga de güei.
Los datos que manexa’l Gobiernu estatal son, por contra, mui diferentes. Según l’Executivu de Mariano Rajoy, el paru tuvo un sofitu del 40 por cientu, perriba de la media, situada nun 19,41 por cientu.

Marcha multitudinaria per Uviéu

La manifestación convocada pa esta tarde n’Uviéu polos sindicatos educativos ANPE, CC OO, UXT, CSI-F y SUATEA tuvo un participación mui alta. Según los datos manexaos poles centrales, participaron na marcha en protesta polos recortes na educación pública alredor de 15.000 persones. Mentes, la Policía cifra l’asistencia en dalgo más de 7.000 ciudadanos.



Na semeya, un momentu de la protesta celebrada a primer hora de la mañana frente a la Xunta Xeneral coincidiendo cola primer sesión del Plenu d'Investidura.
FONTE: ASTURIES.COM