Vistas de página en total

viernes, 4 de octubre de 2013

CONCIERTU HARDCORE-PUNK, Sábadu 5 d`Ochobre nel Llocal de Penjamo.


Vuelve la temporada de otoño al LLocal de Pénjamo y en conmemoración de la caída de la fueya y la Revolución de Ochobre del 1934 prepárarase un guateque por 4 putos Euros que contará con los siguientes invitaos:

TNT ROCKERS
Hardcore Punk Melódicu pa mover la patuca, movida Green Day, Rancid o NOFX pero recién llegaos de Burgos, si amiguinos, como la morcilla y el quesu frescu!
BANDCAMP: http://tntrockerspunk.bandcamp.com/


THE NEW ONES
Desde Gráu y con su Cardosa Style el puto pavo real os va dar biela de la buena con el Hardcore Mélodicu más noventeru del lugar. Menos susurrar y más bramar!
BANDCAMP: http://thenewones.bandcamp.com/



TRUST NO BITCH
L.F. BeatDown Hardcore pa matar palomes sin parar, habrá que andar con cuidao pa que no haya una masacre, toquen en casa, así que os patearán la cabeza en zapatilles!
BANDCAMP: http://trustnobitch.bandcamp.com/


BRISTOL BULLDOGS
Street Punk Hooligan, tamién toquen en casa y tan sedientos, así que no perdáis de vista les cerveces porque son de los que dicen que de la birra aprovechase hasta la botella vacía!
https://www.youtube.com/watch?v=OKdcGEqjZAQ

CLASS PRIDE
Desde Uviéu Street Punk crudo, tan crudo como los Oi! The Arrase o los Non Servium faciendo gárgares con perdigones oxidaos, ojito con ellos que nunca piden perdón!
https://www.youtube.com/watch?v=zzKGHuAwyYk


Habrá comida, bebida y comedia a precios populares como siempre!

No hay comentarios:

Publicar un comentario