Vistas de página en total

lunes, 15 de octubre de 2012

Cobarde agresión neonazi al vicepresidente del UC CEARES (Xixón)


Apocayá una pareya de neonazis abrieron un chigre na C/ Gran Capitán, frente al edificiu del INEM, nel barriu de la calzada. Esti chigre, que sirve de llugar d’alcuentru de neonazis, yá traxo los primeres y graves problemes de convivencia nel barriu. 

N’apenes un par de selmanes pasaron d’amedranar a mozos del barriu por tener ideoloxíes contraries a les suyes, a intentar atacar con un cuchiellu a un vecín del barriu, esti xueves día 11 d’Ochobre. Inexplicablemente (o non), inclusive dempués d’intentar atacar a un mozu con un cuchiellu, los mesmos neonazis nun duldar en llamar y amenaciar cola policía nacional al nuesu compañeru.


Esti sábadu día 14, alredor de 40 neonazis, dirixiéronse a La Cruz, campu del equipu de fútbol UC. CIARES una hora y media antes del partíu, y frayaron a quien s’atoparon, esta vegada tocó-y al vicepresidente del Ceares, que taba a la puerta p’abrir el campu. La policía taba informada de lo que podía asoceder, y nun actuó, magar les numberoses llamaes de vecinos del barriu de Ciares y de Viesques qu’alvertíen de la presencia de grupos de nazis encapuchaos nel barriu, dirixiéndose a La Cruz.
Ante la gravedá d’estos sucesos convocóse una asamblea abierta pal martes 16 d’Ochobre a les 19:00 na casa sindical de Xixón.


Vemos na cai, en manifestaciones, y agora, polo asocedío, toca atopanos pa responder al facismu.


PUXA CEARES y NINGUNA AGRESIÓN SIN RESPUESTA