Vistas de página en total

lunes, 29 de octubre de 2012

VI Congresu de la Corriente Sindical d'Izquierda


Coincidiendo col so 30 aniversariu, la Corriente Sindical d’Izquierda d’Asturies cellebró’l so VI Congresu esta fin de selmana en Xixón.  El sindicatu de clase asturianu debatió les llínees d’actuación pa los prósimos 4 años y escoyó les persones que conformarán los sos muérganos directivos. Samuel Fernández foi reellexíu como secretariu xeneral, al frente d’una comisión executiva renovada.
La Corriente Sindical d’Izquierda bien de celebrar el VI Congresu onde se debatieron cinco ponencies sobre aspectos organizativos y llínea d’acción sindical. El tonu común a toes elles foi la necesidá de construir la llucha sindical en momentos d’enorme retrocesu de los derechos llaborales como los d’anguaño, y la urxencia de vertebrar un movimientu colos sectores más desfavorecíos de la sociedá civil, como son los desempleaos y los trabayadores precarios.
Namás concurría una llista al órganu de direición, con Sam,uel Fernández al frente y  que se podía considerar como continuista. Nella converxen hestóricos del movimientu obreru asturianu, una renovación xeneración encarnada por sindicalistes más mozos  y una representación de sectores como’l de los trabayadores precarios y los paraos.

La CSI espoxigó un 55%nl’afiliación nos años caberos, 4.000 afiliaes y afiliaos, más de 400 representantes sindicales. En pallabres de Samuel Fernández, "el proyectu de la Corriente tien que ser la manifestación, la barricada, la movilización, tolos díes que podamos. Tenemos otru retu, la fuelga xeneral. Tenemos que salir a la cai, convoque quien convoque".
Al Congresu asistieron representaciones de los sindicatos LAB (Euskal Herría), SAT (Andalucía), Co.Bas (Madrid), Coordinadora Sindical (Madrid), CIG (Galiza), CUT (Colombia) y del sindicalismu británicu que ficieron intervenciones pa desplicar les sos diferentes ámbitos d’acción.