Vistas de página en total

miércoles, 14 de noviembre de 2012

Llibertá con cargos pa los cuatro deteníos en Xixón

Tras seis hores en comisaría, cientos de persones recibieron a los trabayadores lliberaos.

Cuatro trabayadores del piquete de CSI, CGT y Suatea fueron prindaos na mañana de güei en Xixón na cai Llangréu y na plaza L’Humedal. Depués de prestar declaración na comisaría del Natahoyo, pusiéronlos en llibertá baxo los cargos de daños y atentao escontra l’autoridá. Miles de persones marcharon dende’l final de la manifestación nel Naútico hasta la comisaría del Natahoyo, donde glayaron "Deteníos llibertá" dende les 13:30 hasta que los lliberaron a les 16:15.
Los cuatro deteníos quedaron en llibertá baxo los cargos de daños y atentáu contra l’autoridá. Na cai Llangréu el piquete de la Corriente Sindical d’Izquierda, CGT y Suatea sufrió una violenta emburriada policial. La detención d’ún de los encausaos precipitó un bastiazu de golpes contra los integrantes del piquete, col resultao de dellos mancaos.



El Bloque Anticapitalista recorre la calle Uría de Uviéu

Desde las 18:00 horas molestando a la convocatoria de UGT y CCOO.
A las 18:50 hores, mientras se leía el comunicado oficial la asistencia desbordaba las previsiones y el recorrido seguía abarrotado. Los manifestantes estaban dispersos a lo largo de más de kilometro y medio. Mientras se leía el comunicado final por parte de UGT y CCOO el bloque crítico salía de la Plaza de América, al inicio del recorrido, cuando ha transcurrido más de una hora desde que las primeras personas echaron a andar.
Pancartas del bloque crítico son claras "no es una crisis, es una guerra de clases UHP" , "Dignidad de acción, garantía de victoria", de CXT que grita "La lucha está en la calle", SUATEA con "Escuela pública llaica y gratuita, ¡Recortes Non!" o la del bloque estudiantil que reza "en defensa de la universidad pública".
A las 19:30 horas el Bloque anticapitalista, la crítica a los convocantes oficiales de la manifestación, CCOO y UGT, a los que acusan de complicidad con las políticas actuales y de dejación de sus labores en defensa de los trabajadores, siguen en las calles de Uviéu, a mitad del recorrido.