Vistas de página en total

lunes, 18 de junio de 2012

Paru total na xornada de fuelga convocada nes zones mineres en defensa del carbón

La fuelga xeneral convocada nes zones mineres esti llunes tien un siguimientu máximu tanto nes cuenques como nel suroccidente del país. A les 19 hores ta convocada una manifestación peles cais de La Felguera.

El sindicatu UXT señaló que "el paru ta siendo total" en tolos sectores productivos y servicios de les zones mineres. Ta paráu'l serviciu de recoyida de basoria y el tresporte urbanu, asina como'l comerciu y la hostelería, que se sumaron de forma masiva a la convocatoria de füelga xeneral énte'l recorte presupuestariu qu'afeuta al sector del carbón. Na mesma llinia manifestóse Comisiones Obreres (CC OO), qu’agradeció la collaboración del comerciu, la hostelería y los demás sectores, yá que “ensin el so sofitu y compresión difícilmente se podría tar falando d’un ésitu absolutu de la fuelga".

Los dos sindicatos faen un llamáu a tolos trabayadores y ciudadanos asturianos pa qu'acudan a la manifestación que va tener llugar esta tarde, a les 19 hores, con salida nel Parque Vieyu de La Felguera y final nel Parque Doráu, de Sama, en defensa de la minería del carbón baxo'l lema 'Non al zarru de la minería del carbón. Pol emplegu nes cuenques mineres'.

Zarru na Casa Conceyu de Cangas

Cuatro mineros decidieron entrar güei na Casa Conceyu de Cangas del Narcea pa zarrase nella en señal de protesta nesta xornada de fuelga. Según confirmó l’alcade, José Luis Fontaniella (PP), los mineros permanecen nel salón de plenos y tienen la intención de permanecer nél hasta que nun se consiga una solución pal sector del carbón.